Monday, August 20, 2007

تاسف زن ايتاليايي از ايجاد جنجال براي خاتمي


زني ايتاليايي كه بر اساس يك فيلم منتشره در برخي سايت‌ها، با سيد محمد خاتمي رئيس جمهور سابق ايران دست داده است، در مصاحبه‌اي چگونگي رو در رو شدن خود و دخترش با خاتمي و دست دادن با او را تشريح نمود و از اينكه اين اتفاق موجب ايجاد جنجال شده ابراز تاسف كرد.
به گزارش جهان، خانم مائوريتزا 51 ساله و از فعالان صلح در مصاحبه با روزنامه كوريره دلاسرا تصريح مي‌كند كه او با خاتمي دست داده و دخترش نيز كه در كنارش بوده همين كار را كرده است.
وي مي‌گويد: «من در قسمت خروجي منتظر ماندم تا وي نزديك شود، سپس دستم را مودبانه و به طور عادي دراز كردم تا با او دست دهم. اين حركتي عادي و مودبانه بود و من هرگز فكر نمي‌كردم كه اين دست دادن بتواند عكس‌العملي اين چنين ايجاد كند. من هرگز نشنيده بودم كه كه طبق قوانين اسلامي تماس دست مردان با زنان ممنوع است.»
مائوريتزا مي‌افزايد: «من به كنفرانس خاتمي رفته بودم زيرا مي‌بينم كه رئيس‌جمهور سابق ايران نقطه مهمي ارتباطي ميان دو جهان متفاوت است و از آنچه اتفاق افتاد متاسفم. فكر مي‌كنم كه يك مسئله براي هيچ ايجاد شده باشد. يك مسئله مربوط به آن‌ها كه نمي‌خواهم وارد آن شوم.»
گفتني است پس از انتشار فيلم دست دادن خاتمي با دو زن ايتاليايي در برخي سايت هاي داخلي و خارجي ، دفتر رئيس جمهور سابق چنين موضوعي را تكذيب كرد.
http://youtube.com/watch?v=CjE8RJ8g43o

No comments: